
159 900 Kč
v provedení WHITE nebo SILVER
KTM 390 DUKE je zářným příkladem stroje, který láká řadu zákazníků k motocyklům kategorie Street. Tahle hbitá raketa nabízí maximální radost z jízdy a vysokou užitnou hodnotu. Zazáří všude tam, kde záleží na mrštnosti a perfektní ovladatelnosti. Stroj lehký jako pírko, ale výkonný a plný nejmodernějších technologií – zaručuje vzrušující jízdu v městské džungli i na klikatých okreskách.
MOTOR
Díky svému motoru nabízí KTM 390 DUKE nejen ukrutný točivý moment a působivé zrychlení, ale také ctí dobré mravy při každodenním používání a má velmi nízkou spotřebu paliva. Lehký a kompaktní motor s výkonem 32 kW (44 k) je jednou z nejvýkonnějších jednotek pro jezdce kategorie A2. Zásluhou důmyslného systému sání a skvělého systému vstřikování paliva je model KTM 390 DUKE připraven vtrhnout na silnice i na okruh.
VÝKON A TOČIVÝ MOMENT
Motocykl, který je tak kompaktní a hbitý jako tento, si zaslouží dostatečnou dávku energie. S výkonem 32 kW (44 k) a suchou hmotností pouhých 149 kg jsme tomu učinili zadost. Díky důmyslnému systému sání a výfuku, tělesu škrticí klapky 46 mm a skvělému systému vstřikování paliva je tento super stroj připraven nechat zbytek silničního provozu za sebou, když pořádně otočíš zápěstím.
OPRÁVNĚNÍ PRO TŘÍDU A2
Model KTM 390 DUKE splňuje všechny požadavky kladené na řidičské oprávnění třídy A2 a díky svému vysokému poměru výkonu a hmotnosti je jednou z nejdynamičtějších možností pro nové jezdce.
ANTIHOPPINGOVÁ SPOJKA
Antihoppingová spojka se vypne při příliš velkém brzdném momentu motoru, ale také pomůže, když pořádně vezmeš za plyn. První zmíněná činnost zabrání odskakování zadního kola při prudkém brzdění nebo deceleraci – a umožní brzdění řízeným smykem zadního kola. Druhá uvedená činnost umožňuje stisknout a ovládat spojku jedním prstem – což šetří energii a poskytuje větší kontrolu – jako u profi strojů.
VÝFUK
Lehký výfukový systém modelu KTM 390 DUKE zaujme špičkovým zpracováním. Skládá se ze sběrače, středového dílu a tlumiče. Tříkomorový tlumič je umístěn blízko těžiště motocyklu, což přispívá k lepší stabilitě a ovladatelnosti, avšak neubírá nic z okamžitě dostupného výkonu. A taky to vypadá pořádně naštvaně.
VSTŘIKOVÁNÍ
Vyspělá konstrukce motoru, špičková elektronika vstřikování a 6stupňová převodovka s úzkým rozsahem převodových poměrů pomáhají modelu KTM 390 DUKE dosáhnout působivého výkonu, ale také extrémně nízké spotřeby paliva. Díky řízenému katalyzátoru tak současně vytváří jen minimum emisí, i když tomu budeš pořádně topit.
Motor
- Typ motoru
jednoválec, 4-taktní
- Zdvihový objem
373 ccm
- Vrtání x zdvih
89 x 60 mm
- Startér
elektrický startér
- Výkon
32 kW
- Převodovka
6 rychlostí
- Chlazení
chlazené kapalinou
- Spojka
vícekotoučová mokrá spojka, hydraulicky spínaná
- Řídící jednotka
Bosch EMS S RBW
Podvozek
- Pérování vpředu
WP APEX 43
- Pérování vzadu
WP APEX Monoshock
- Zdvih předního tlumiče
142 mm
- Zdvih zadního tlumiče
150 mm
- Přední brzda
brzdový kotouč 320 mm s čtyřpístkovým, radiálním, pevným třmenem
- Zadní brzda
brzdový kotouč 230 mm s jednopístkovým, plovoucím třmenem
- ABS
Bosch 9.1 MP dvoukanálové ABS (včetně režimu Supermoto)
- Řetěz
X-Ring 520
- Úhel hlavy řízení
65 °
- Světlá výška
150 mm
- Výška sedla
830 mm
- Objem nádrže
13,4 l
- Suchá hmotnost
150 kg
- Spotřeba:
3,46