
292 900 Kč
v provedení BLACK a ORANGE
Model KTM 890 DUKE přepisuje definici slova „ostrý“ a přidává mu ostří navíc. Model KTM 890 DUKE je poháněn paralelním dvouválcem o objemu 889 cm3, který je umístěný v jednom z vůbec nejlehčích a nejkompaktnějších podvozků. Nabízí proto vynikající agilitu, jakou bys čekal od šestistovky, ale zároveň také mohutný zátah podobný většímu modelu. Pravidla pro naháče střední třídy nepřepisuje. On je vymazává.
MOTOR
Motor s označením LC8c je podobně zuřivý jako v extrémním modelu KTM 890 DUKE R. Nabízí 115 koní a 92 Nm. Jedná se o kompaktní vodou chlazenou 8ventilovou jednotku a nejkompaktnější dvouválec ve své třídě, který vzhledem ke svému objemu poskytuje bezkonkurenční výkon.
HLAVA VÁLCE
8ventilová hlava válců DOHC obsahuje dva řetězem poháněné vačkové hřídele a jednu zapalovací svíčku na válec. Vačkové hřídele jsou u modelu KTM 890 DUKE skládané, a díky tomu jsou lehčí než kované vačkové hřídele.
VYVAŘOVACÍ HŘÍDELE
Nikdo nemá rád nepříjemné vibrace. Proto KTM 890 DUKE využívá vyvažovací hřídele umístěné před klikovým hřídelem a v hlavě válců, které zajišťují maximálně kultivovanou dodávku výkonu a minimální vibrace.
VÁLCE
Hliníkové válce s povrchovou úpravou jsou nedílnou součástí bloku motoru bez vložek válců u tohoto paralelního dvouválce se zdvihovým objemem 889 cm3. Konstrukce válce s otevřeným chladicím prostorem umožňuje optimální chlazení, lepší výrobní tolerance a vyšší spolehlivost.
PÍSTY
Motor modelu KTM 890 DUKE se vyznačuje většími písty typu box a nižší hmotností i hmotou vykonávající vratný pohyb. Bronzové pouzdro pístního čepu zajišťuje menší tření a umožňuje dosahovat vyšších otáček.
Motor
- Typ motoru
dvouválec, 4-taktní, parelelní dvojče
- Zdvihový objem
889 ccm
- Startér
elektrický startér
- Výkon
85 kW
- Převodovka
6 rychlostí
- Chlazení
chlazené kapalinou
- Spojka
PASCTM antihoppingová spojka, mechanická
- Řídící jednotka
Bosch EMS s RBW
Podvozek
- Pérování vpředu
WP APEX 43
- Pérování vzadu
WP APEX mohoshock
- Zdvih předního tlumiče
140 mm
- Zdvih zadního tlumiče
150 mm
- Přední brzda
2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
- Zadní brzda
brzdový kotouč s dvoupístkovým brzdovým třmenem
- ABS
Bosch 9.1 MP dvoukanálové ABS (režim Supermoto)
- Řetěz
X-Ring 520
- Úhel hlavy řízení
66 °
- Světlá výška
191 mm
- Výška sedla
82, mm
- Objem nádrže
14 l
- Suchá hmotnost
169 kg
- CO2 emise:
112
- Spotřeba:
4,8