
292 900 Kč
v provedení BLACK a ORANGE
Pro začínající jezdce hledající něco trochu ostřejšího je zde model KTM 890 DUKE L, který je třídou sám pro sebe. Nenech se zmást – každým coulem je to skalpel, jak jeho přezdívka napovídá. Motor je vyladěn tak, aby nabízel úctyhodných 70 kW (95 k) a 86 Nm, s možností snížení výkonu na 35 kW (48 k) a 73 Nm pro splnění podmínek řidičského oprávnění skupiny A2. Na podvozku nebyly provedeny žádné změny, a proto i dál poskytuje ostrou přesnost, kterou očekáváš od stroje DUKE střední třídy.
MOTOR
Kapalinou chlazení 8ventilový motor byl vyroben pro točivý moment a je vyladěn tak, aby dodával zdravých 70 kW (95 k) a 86 Nm, s možností snížení výkonu na 35 kW (48 k) a 73 Nm pro splnění podmínek řidičského oprávnění skupiny A2.
HLAVA VÁLCE
8ventilová hlava válců DOHC obsahuje dva řetězem poháněné vačkové hřídele a jednu zapalovací svíčku na válec. Vačkové hřídele jsou u modelu KTM 890 DUKE skládané, a díky tomu jsou lehčí než kované vačkové hřídele. Hlava válce dále zaujme jednoramennými vahadly s DLC povrchovou úpravou, ocelovými ventily a hydraulickým napínákem řetězu.
VYVAŽOVACÍ HŘÍDELE
Nikdo nemá rád nepříjemné vibrace. Proto KTM 890 DUKE využívá vyvažovací hřídele umístěné před klikovým hřídelem a v hlavě válců, které zajišťují maximálně kultivovanou dodávku výkonu a minimální vibrace.
PÍSTY
Motor modelu KTM 890 DUKE L se vyznačuje většími písty typu box a nižší hmotností i oscilační hmotou. Pístní čep s bronzovým pouzdrem zajišťuje menší tření a umožňuje dosahovat vyšších otáček.
Motor
- Typ motoru
dvouválec, 4-taktní, parelelní dvojče
- Zdvihový objem
889 ccm
- Startér
elektrický startér
- Výkon
70 kW
- Převodovka
6 rychlostí
- Chlazení
chlazené kapalinou
- Spojka
PASCTM antihoppingová spojka, mechanická
- Řídící jednotka
Bosch EMS s RBW
Podvozek
- Pérování vpředu
WP APEX 43
- Pérování vzadu
WP APEX 43 monoshock
- Zdvih předního tlumiče
140 mm
- Zdvih zadního tlumiče
150 mm
- Přední brzda
2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
- Zadní brzda
brzdový kotouč s dvoupístkovým brzdovým třmenem
- ABS
Bosch 9.1 MP (režim Supermoto, ABS pro zařáčení)
- Řetěz
X-Ring 520
- Úhel hlavy řízení
66 °
- Světlá výška
191 mm
- Výška sedla
820 mm
- Objem nádrže
14 l
- Suchá hmotnost
169 kg
- Spotřeba:
4,8